gentlegiantafskofvde.blogg.se

10 grejer jag är bra på

Kategori: Allmänt

Charlotta Sofia släppte en lista tidigare idag med tio grejer hon är bra på (enligt sig själv). Med inspiration i hågen och en uppmuntran från henne att göra egen lista så kommer här en tio-punktare utan egentlig inbördes rangordning:
 
  1. Jag sjunger riktigt bra.
  2. Jag kan få människor att tro på sig själva.
  3. Jag är bra på att känna in andra människors känslor och därmed bekräfta och stödja/trösta dem.
  4. Jag är bra på att berätta vad jag känner - särskilt att jag älskar, tycker om, uppskattar personer etc.
  5. Jag tycker att jag själv har en fantastisk humor och skrattar ofta åt mina egna skämt även om jag inte säger dem högt.
  6. Jag är en bra föreläsare som kan fånga en publik och dessutom förmedla mina budskap.
  7. Jag kan hålla saker för mig själv och bevara hemligheter för alltid.
  8. Jag är bra på att bemöta problem med en pragmatisk och lugn inställning.
  9. Jag har lätt för att lära och vet att om jag bara vill så finns det inget som jag inte kan ta mig an.
  10. Jag är bra på siffror (matte, statistiska beräkningar, årsredovisningar etc).
Det är min lista. Hur ser Din ut? Gå gärna in hos Charlotta Sofia och länka.
 
 

Kommentarer

  • Estelle säger:

    Jag antog detta och misslyckades helt när jag bara kom på 5st och då är jag osäker om den ena av dem räknas!

    Svar: Jag svarar på Din blogg :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2014-01-22 | 17:01:17
    Bloggadress: http://medsmasteg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: