gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dags för fredag!

Kategori: Allmänt

Är på kontoret och känner mig lite borttappad eftersom jag egentligen inte riktigt har något att göra. Men, god kvinna reder sig sjläv och jag kommer skapa mig något att göra. Har ett par möten 10-13 och 2.5 h borde kunna slås ihjäl med lite fantasi.
 
Idag mådde väninnan bättre och vi tränade på. Vilken härlig start på morgonen! För att få igång maten bättre har jag nu börjat dricka proteindrink efter träningen och jag känner mig mätt och nöjd. Har annars en tendens att slarva med frukost (kan väl inte heller räkna drinken som det, men den är bättre än ingenting). En bra start på dagen med andra ord. Det kan behövas denna höstmorgon. Här i skövde regnar det och blåser och höstens första färgade löv virvlar omkring i dans kring fötterna. Detta väder är dock lovande inför helgen som ska spenderas med skrivande. Känns gott att kunna kura med filt, böcker, artiklar och dator. Te och kisse ingår i paketet dessutom.
 
/GG

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Jag gillar ditt helgpaket, mitt kommer nog se ungefär likadant ut :) Här regnar det också och jag ska snart ta mig till jobbet. Jag tycker det är mysigt med regn men inte på väg till jobbet, på hemvägen är det helt okej.
    Ha en bra dag!

    Svar: Håller med om att regn på väg till jobbet är omysigt. Hard essutom fått springa omkring mellan byggnaderna här på campus och känner att det är skönt att kunna gå hem om en timma och fortsätta arbeta där. Önskar dig en fin helg när det blir dags!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-14 | 10:20:43
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: