gentlegiantafskofvde.blogg.se

fart och fläkt

Kategori: Allmänt

Här är det full rulle! Massa jobb, massa träning, massa kostplanering, och massa vardagssysslor. Som vi brukar ha det! ;)
 
Avslutade tuff arbetsvecka igår med att afterworka med en kollega. Det var så otroligt trevligt! Jag glömmer ofta bort hur härligt det är att ta ett glas vin och äta en bit god mat i gott sällskap. Att för en stund glömma jobb och vardagsbekymmer och bara ha det bra! Det var mängder med folk ute och hela sta'n sorlade. Underbart!
 
Idag gäller det dock att återvända till måstenas värld. Min mamma gjorde en titthålsoperation i knäet i veckan och det gick väl inte lika smärtfritt och med lika snabb återhämtning som läkarna sa. Så, det blir att åka ned till henne idag. Men först ska det tvättas, handlas och lagas matlådor till sambon. Det ska diskas, bytas på kattlåda och duschas och kläs på oxå. So, better get going!
 
Önskar er alla en fin helg!

Kommentarer

  • smulan säger:

    Ojoj, full rulle Hinner du med dig själv? tråkigt med din mamma. Men ofta blir det inte som läkarna lovar. Det blev det inte efter min titthålsoperation i mitt knä. Hoppas hon blir bättre snart.
    Låter som du haft chansen att ladda dina batterier lite med after worken. Sånt ska man inte försumma, dvs sånt som får en att må bra.
    Ha en härlig helg!

    Svar: Jag hinner med mig själv bra. Att åka till mamma innebär dessutom avbrott i jobbrutinen som är dag ut och dag in med undantag för tärningstid och kvalitetstid med älsklingen.
    Hon gick väldigt stelt men är nog igång igen om ett par veckor tror jag.

    Hoppas du har en ritkigt fin helg!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-29 | 20:35:27
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/smulan/

Kommentera inlägget här: