gentlegiantafskofvde.blogg.se

Forskarfredag

Kategori: Allmänt

Hoppas ni haft en toppendag! Själv har jag varit i Västerås ToR för handlending. Den gick hur bra som helst! Känner mig otroligt taggad och upplyft. Så skönt med en handledare som förstår vad man menar och som får en att ta ett steg till och ett till och ett till. Och de stegen tar man gladeligen för att det finns så gott stöd att det känns tryggt. Innan resan hann jag med gymmet med fina väninnan och en massa prat! Dagar kan vara så härligt underbara ibland! När jag kom tillbaka till Skövde väntade mannen på perrongen och vi har haft en härlig kväll. Skriver mer imorgon för nu ska jag återgå till mys med sambon. Har så mycket att berätta för honom! :-)
 
/GG

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Såna dagar gör att man orkar lite till. Ha en bra kväll!

    Svar: Tackar! Jag hoppas att även du hade en fin fredagskväll.
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-07 | 21:17:05
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • smulan säger:

    vilken underbar dag du måste ha haft:) sånt laddar ens batterier.

    Svar: Det var en helt underbar dag som började bra och slutade fint med spännande mittparti! Håller med om att det laddar batterierna! Och, jag behöver verkligen det med tanke på att jag måste växla upp kommande veckor vad gäller avhandlingen.
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-08 | 18:50:44
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/smulan/

Kommentera inlägget här: