gentlegiantafskofvde.blogg.se

Höst-torsdag

Kategori: Allmänt

Här har vi en otroligt vacker höstdag! Startade morgonen med en sväng till gymmet. Kände av migrän och mådde knepigt genom hela passet. Har svårt att bedöma när det är dags att säga nej till träning för att det inte blir bra. Feber är en dealbreaker för mig. Men annars, när man bara mår lite kasst... Nåja, jag höll mig på benen och fick träffa min fina väninna. I övrigt har jag suttit i möte hela förmiddagen för att jobba med en rapport. Trist och roligt på samma gång. Fixade lite administrativt (hade tydligen postat en betygslista och tre uppsatser till mig själv istället för studieadministratören) och sedan bar det av hemåt för lunchfixande. Är lite trött och seg men räknar med att det blir bättre när lunchen gått ut i blodet.
 
Mängden arbete jag har att göra i höst börjar bli en verklighet. Har mängder att göra var vecka OCH en avhandling som ska bli klar. Tur att multi-tasking is my middle name! ;) Hoppas ni alla har vackra dagar idag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: