gentlegiantafskofvde.blogg.se

Jobb-lördag

Kategori: Allmänt

Det är en fantastiskt vacker dag här i Skövde. Solen skiner på de färgade löven och vinden har stillat sig efter ett par dagars blåst. Här har vi haft 'sovmorgon' idag. Klockan ringde inte förrän sju! :) Känns härligt att få sova de där två extra timmarna. Sambon drog till skjutbanan och jag satte mig på cykeln. Känns alltid skönt efteråt även om motståndet är stort innan.
 
Skämde bort mig själv vid frukost med äggsmörgås. Så gott! Så, bra start på dagen här. Ska idag jobba vidare på min avhandling. Det är deadline för att skicka min reviderade inledning imorgon. Tänk att det bara är sju veckor kvar innan inlämning av hela avhandlingen! Helt otroligt. Två års slit ska få sin kulmen. Kan ni gissa vilken ruta jag passar in i? ;) (Från PHD comics.)
 
    
 
/GG
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: