gentlegiantafskofvde.blogg.se

Man tar det man har

Kategori: Allmänt

Här har det ätits lunch. När man inte orkar handla så får man ta det man har hemma: sallad, körsbärstomater, keso, blandade bönor, kokt ägg och stekt lax blev kontentan. Inte så illa faktiskt... Men, behöver komma iväg till affär'n imorgon.
 
Pratade med sambon igår om min tendens att inte äta något när jag kör heldagar på kontoret. Han föreslog protein barer som nödlösning när jag kommer på mig själv. Min väninna och jag pratade lite om det imorse. Har ni testat sådana? Finns det några ni rekommenderar? Jag har sneglat på Swebars ex.och undrar om de är goda.
 
Nu ska jag lista ut hur man kan jobba samtidigt som man har en sovande katt i knäet. Möjligen ger jag upp det ett tag och somnar med honom ;) Eller i vart fall myser.
 
/GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: