gentlegiantafskofvde.blogg.se

Morgonstund har energi i mund

Kategori: Allmänt

Hemkommen från gymmet och sitter duschad med datorn i soffan. Är riktigt på g och trots att tanken var att jag skulle jobba hemifrån så blir det nog kontoret. Det är en schysst social miljö att vara i och det känns bra att finnas på plats idag ifall det skulle behövas. Några som verkar ha gått i ide är mina grabbar. Gammelkatterna sover - en på balkongen och en i sängen - och sambon är lite så där halvvaken men helt klart i sin egen värld. Det är faktiskt rätt mysigt att veta att de är nöjda, trygga och har det bra. Jag önskar dme en lugn och lång morgon! Min griskatt och min sambo är dessutom väldigt söta att se på. Det är i.o.f.s. skrikkatten också men honom ser jag inte just nu...
 
Dagen komme rbli lång och det är bäst att ta med mellanmål... Favoriten just nu är Kung Markattas frömix med soyabönor. Även god persika och smaskigt päron får följa med. Målet med dagen är enkelt: inte glömma att äta bara för att jag spenderar tio timmar på kontoret. Att det ska vara så svårt! Känns löjligt på ett vis. Men jag sugs upp i jobbet, 'ska bara' och känner mig inte hungrig = äter inte. Så, håll tummen för nu bär det av! ;-)
 
/GG

Kommentarer

  • smulan säger:

    Håller tummarna för att du kom ihåg att äta:)

    Svar: Det har gått så där. Men, jag har fått i mig frukost och lunch. Nu på eftermiddagen väntar mellanmål och middag. Ska bara se till att få ordnat med mellanmmålet mellan mina möten... Så, fortsätt hålla tummen! ;-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-05 | 12:13:49
    Bloggadress: http://blogg.amelia.se/smulan/

Kommentera inlägget här: