gentlegiantafskofvde.blogg.se

Solig start på veckan

Kategori: Allmänt

Här har vi haft en fantastisk dag med sol och fågelkvitter. Jag hoppas det har varit så även hos er!
 
Jag har haft en superproduktiv förmiddag på jobbet följt av en lite mindre super lunch (blev en fralla med lite smör på). Eftersom lunchen var så fantastiskt energigivande följdes den av eftermiddagsvila och Bilbo-läsande (inkl. ständigt uppdaterande på mail). Men, någon nytta gjorde nog den där stackars brödbiten ändå. För kors i taket! Strax innan halv sex stod jag i löparkläderna och visslade på hunden. När han fick se att jag höll i spring-selen vände han dock och sprang till och upp i soffan. Där fläkte han upp sina nedre delar i full 'surrender'. Att han alltid ska ha en så kass attityd! ;) Väl ute så är det skitskoj. Så... Kanske har vi mer gemensamt än jag tror.
 
Min middag blev i vart fall mumsfillibabba (<- how do you spell that?). Eftersom jag haft ont i magen idag så körde jag på jordgubbsyoghurt, björnbär, mer jordgubbsyoghurt, krossad hirs och hela havrekärnor. Gott gott gott!
 
Det blir bara så här kort idag. Min super-tax vill leka med den äckligaste leksaken han har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: