gentlegiantafskofvde.blogg.se

Ännu en vecka till ända

Kategori: Träning

När jag jobbar så tycker jag att veckan går fort. Även om jag jobbat mycket hemifrån så har denna vecka bara svischat förbi i hast. Men, det innebär att tredje träningsveckan är avklarad och tredje dagen på min egen utmaning är likaså. Tiden går fort när man har roligt, eller hur är det ?! :-)
 
Nu är dagens andra träningspass avklarat. Det blev två mil på cykeln. Gick hur bra som helst! Kändes inte tungt eller jobbigt och knäet funkade fint. Så, nu ska jag dyka ned i matlagningsprogramhimlen och sedan njuta skotsk kriminalserie och drömma mig bort till älskade Edinburgh.
 
/GG

Kommentarer

  • FitnessMe säger:

    Roligt att det gått så bra, ha en riktigt skön kväll! :-)

    Svar: Tackar! Önskar dig det samma! Hoppas helgen har varit riktigt härlig med allt liv och all rörelse!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-05 | 19:46:08
    Bloggadress: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
  • Linda säger:

    Kanonbra att cykla så långt ju!

    Svar: Tackar! Tycker dock att du är ännu grymmare som kör ordentligt på crosstrainern! Du är en förebild på så vis! Visar att det går trots allt 'fullt upp' i vardagen.
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-05 | 20:10:59
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Linda säger:

    Men äsch då, du får inte tycka att jag är grymmare. Du måste se till dina egna resultat och varje gång du pressar dig själv ännu mer är du så grym så du kan inte ana! =D. Men tack <3

    2012-08-06 | 00:14:35
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: