gentlegiantafskofvde.blogg.se

Avslutning på vecka fyra

Kategori: Allmänt

Har haft en helt härlig dag! Jag och sambon åkte till Kinnekullegården och åt god mat. Därefter bar det av till Skövde city. Vi har nu beställt våra vigselringar och det känns så underbart. Jag har idag en ring i vitguld med sju diamanter. Denna kommer få sällskap av en ring i 'gult' guld med en enkel diamant. Blir mycket snyggt tror jag minsann! :-) ♥ Nu är det fyra månader kvar och det riktigt pirrar av glädje när jag tänker på det.
 
Efter pussig dag med sambon så har slappmys med en av mina bästa väninnor hunnits med. Blev många tankar om barnskaffande på olika vis ('vara gravid och föda, adoptera, fosterbarn). Om att kanske inte kunna få. Om att kanske inte vilja ha. Inget kan slå äkta samtal med sambo eller bästa väninnorna.
 
Nu ska vi ladda inför ny vecka genom att se på film och mysprata här hemma. Livet är underbart jämt men särskilt fantastiskt i sina vackra stunder!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh vad härligt det låter som om ni har haft det! VAd underbart med ringarna. Jag förstår att det pirrar och är supermysigt. Kommer ihåg känslan jag också =) Kanske får man en liten bild sen? ;-)

    Svar: Det var superhärligt! En sådan härlig upplevelse. Även om vi inte ska ha något stort bröllop (blir bara vi och ett par vittnen) så känns det underbart och spännande! Ringarna kommer hem den 28e och då kommer bild. :-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-12 | 19:34:35
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se
  • Linn säger:

    Vad härligt. Att gifta sig. Det är stort. Vi har varit gifta i åtta år:). Såg förra inlägget om vikten. Tänker också att det kan vara all träning och ökad muskelmassa. Har du mätt dig också? Du är så duktig med träning så det kommer synas på vikten sen också. Tror inte heller att jag gått ner något denna vecka. Glömde väga mig i morse så jag har det kvar till i morgon bitti. Härligt med ett vinterbröllop förresten:)

    Svar: Det är en helt fantastisk känsla att veta att jag är gift om fyra månader med mitt livs kärlek. Jag har aldrig varit någon romantiker eller trott på giftermål men det är speciellt. Även vårt pyttelilla (bara vi och två vittnen med efterföljande middag med deras respektive). Är helt varm och lycklig! Har varit mycket fokus på skrivande och det känns härligt att lägga fokus på kärleken istället. Mätningen har gått mycket bättre än vägningen. Har förlorat en hel del i omfång om magen och låren. Eftersom jag byggt muskler så har armarna blivit lite större och det samma gäller rumpan som nu sitter högre upp och har blivit rund (har ärvt en platt-rumpa från min mamma). Dessutom har jag fått mer skulpterade axlar och rygg. Så, på det hela är jag supernöjd. Jag tackar för dina värmande ord och tror också på att träningen kommer ge effekt senare. Jag hoppas din vägning blir en positiv upplevelse idag! Ska bli spännande att se hur det har gått! /GG
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-12 | 21:15:25
    Bloggadress: http://mittbastaliv.blogspot.se
  • Linda säger:

    Det blir nog supermysigt och vackert i alla fall ;-) Man får skapa sig sina egna fina minnen! Vad rolig, ser fram emot att få se :-D

    2012-08-13 | 09:37:57
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se
  • Minendie säger:

    Vad mysigt att få planera bröllop. Jag och mannen har varit gifta i 6 år, hade en liten ceremoni med bara vittnen och sen middag med familjen. Det är ett fint minne.

    Svar: Det låter jättetrevligt och liknade det vi planerar. Jag hoppas på att det blir ett mycket fint minne!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-13 | 21:53:28
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: