gentlegiantafskofvde.blogg.se

gräsänka i två dagar

Kategori: Träning

Sambon är i Dalsland och jobbar med att lägga tak på en byggnad han har på sin tomt. Det är väldigt tomt utan honom. Men, oj vad jag har sovit som en liten gris! På diagonalen i sängen och som the Vertruvian man stundtals. Tog mig friheten att ge mig en paus från gymmet imorse och sov ända till åtta. Hur skönt som helst!
 
Det blir cykling nu på eftermiddagen. Kör min vana att cykla till masterchef. Det bästa är att viktklubb.se dessutom ger mig mer kalorier för ett pass än min egen cykel gör! Det tycker jag om!
 
/GG

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh du kör också viktklubb! Jag älskar vk, har kört det hela tiden =D. SKönt med tom säng. OCH oskönt med tom säng

    Svar: Håller helt med! Och, nu när jag haft sängen för mig själv en natt så tycker jag han kan komma hem. Tidigare under våran relation brukade vi ligga ganska långt ifrån varandra och tycka det blev för varmt att ligga nära. Nu ligger vi ofta ihoptrasslade och jag knör som sjutton på honom (tur han har sidan längst in mot väggen). Jag hoppas dock jag ska kunna somna i natt även om han inte är här. Min tendens att knö (tills hans kropp gör att det tar 'stopp') gör att jag ser fram emot höstens hotellnätter med lite skräckblandad förtjusning eftersom jag tenderar att trilla ur enkelsängarna... :-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-21 | 16:15:46
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • alexandra säger:

    inget fel med fler kalorier, de tycker vi om...hehe

    Svar: haha! ja, det är helt klart ett lyxproblem jag har om jag kommer på något annat sätt att få upp kaloriantalet än att trycka i mig proteindrinkar... De är seriöst o-goda... ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-21 | 19:27:50
    Bloggadress: http://mlbloggen.blogg.se
  • Linda säger:

    Hihi vad mysigt! Vi ligger också närmare nu än förut, undrar hur det kommer sig att vi båda har så. Ojdå =P Inte bra att trilla ur! Kan du inte skjuta sängen mot väggen?

    Svar: Ofta står sängen mot en vägg eftersom rummen är så små. Ofta hamnar jag dock i rum där de i princip monterat in kortsidan på väggen mellan sängbord, sänggavel etc. Det läskiga är när jag vaknar av att jag HÅLLER PÅ att trilla ur. Usching! Får väl köra någon mental träning så att 'jag vet' att jag är på hotell... ;-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-22 | 19:03:25
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ojdå jag det låter ju faktiskt inte roligt alls måste jag säga. Förstår att det är lite oroligt innan för att ramla ned på golvet. Vi får hålla tummarna för vägg mot säng eller att du ligger kvar =)

    Svar: Det får vi göra! :-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-23 | 17:48:09
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: