gentlegiantafskofvde.blogg.se

Lunchkoma

Kategori: Allmänt

Kan man ha lunchkoma innan lunch? Seg och trött har jag gett uppskrivandet en stund och zappar på teven. Ska snart börja med lunchen, men inte riktigt än. Vet att jag har varit lite spänd inför dagen då det har funnits en del att lösa. Som den superwoman jag är så har jag givetvis gjort det. Kan tänka mig att segheten kommer från att kroppen nu slappnar av. Frågan är om jag ska försöka ta mig ut på en promenad efter lunch? Detta trötthuvud duger inte mycket till.
 
Passar på att kolla igenom bloggarna jag följer och ser att de flesta har fått riktigt grymma resultat! Bra jobbat! Ni visar att man med slit och bra rutiner kan åstadkomma mycket! Vilka viktresor ni gjort hittills och kommer att göra! Jag är mycket imponerad! Längtar till den dag som jag kan visa upp så fina resultat. Det kämpar jag för och jag tar stöd i era bloggar för inspiration!
 
Hejja er och hejja mig!
 
/GG
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja det är tröttsamt när man är så himla seg. Känner igen det där. Speciellt idag det känns som om jag går i dimma också. Men som du säger, det brukar hjälpa att gå ut och gå!

    Ja hejja oss!!

    Svar: Det hjälpte fint att komma ut och gå. Dessvärre kom en stor regnskur när vi befann oss ett par kilometer in i skogen. Men, det var ju verkligen uppfriskande! :-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-06 | 14:18:48
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Linn säger:

    Själv pallrade jag mig upp ur sängen vi 10.30. Det med tre barn i huset och första vaknade visst redan 5.30. Det hörde inte jag:). Tror jag är så trött av att jag sover för mycket. Vet att det INTE beror på min LCHF-diet. Jag var minst lika trött innan. Visst är det inspirerande med alla fantastiska bloggare och absolut HEJJA DEJ!!

    Svar: Låter underbart med längre morgon. Här är det inte barn utan katter som är uppe tidigt, och de går inte att missa. Kan känna igen mig i att bli trött pga för mycket sömn. Jag kan tycka att det är så otroligt skönt att stanna kvar i sängen om morgnarna, gärna ha på mig pyjamasen länge. Men, jag blir en zombie av det. Alltså, jag blir trött hela dagen. Så, hejja dig och hejja mig i allt vi kämpar med!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-06 | 16:04:57
    Bloggadress: http://mittbastaliv.blogspot.se
  • FitnessMe säger:

    Vad skönt att det gick över!

    Svar: Jag, jätteskönt! Har dessutom passat på att cykla en stund och känner hur jag blir mer alert och får huvudet på skaft.
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-06 | 18:36:11
    Bloggadress: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
  • Linda säger:

    Åhj vad synd. Bra att ni höll humöret uppe ändå och jag hoppas du slapp bli genomblöt!

    2012-08-06 | 23:46:35
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se

Kommentera inlägget här: