gentlegiantafskofvde.blogg.se

Nu är de här!

Kategori: Allmänt

Som ett härligt hav av energi vällde ett tusental studenter in idag! Nu är det full rulle, tält med trevliga människor, scen som det spelas musik ifrån och faddrar i gröna tröjor som lotsar runt nya studenter.Det här är verkligen två härliga veckor!
 
Dagen startades dessutom med gymbesök tillsammans med fina väninnan. Vad vi är grymma! Vi tar i, utmanar oss själva och framförallt är vi på gymmet mellan halv sex och halv sju under tre vardagar i veckan! Gott jobbat!
 
/GG

Kommentarer

  • FitnessMe säger:

    Vilken härlig start på veckan, bra jobbat! :-)

    Och jag avundas dig lite, vilken skön stämning det måste vara där nu. Jag gillar verkligen den akademiska världen och har drömmar så smått om att ta mig tillbaka dit. Vi får se hur det blir!

    Svar: Det är riktigt fin stämning! Jag älskar den akademiska världen och känner att jag har hittat rätt vad gäller mitt arbetsliv. Med all energi, glädje, förväntansfullhet och nyfikenhet som nu fyller luften så kan det inte bli en bättre start. Detta är en underbar tid!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-27 | 20:56:05
    Bloggadress: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se

Kommentera inlägget här: