gentlegiantafskofvde.blogg.se

Pass nummer två

Kategori: Träning

Dagens andra pass är avklarat med bravur. En timma på cykeln framför matlagningsprogram. Funderade på att lägga av efter en halvtimma men tänkte att jag i.s.f. skulle spendera den efterkommande halvtimman i soffan och lika gärna kunde trampa på en halvtimma till.

Sitter just nu och surfar runt bland de bloggar jag följer. Jag kikar in på dem ett par gånger per dag för inspiration, glädje och för att hänga med i skribenternas fram- och motgångar. Eftersom ingen annan i min omedelbara omgivning kämpar med livsstilsförändring så som jag, så ger bloggarna ett fantastiskt stöd. Här finns mängder med tips på mat och träning. De väcker tankar om hur jag kan tänka kring min förändring och bidrar till en känsla att jag inte är ensam. Många är dessutom modiga och lägger upp bilder på sig själva. Jag kommer själv att göra det om ett par veckor när ni kan se förändringen. Är inte helt redo för att visa min kropp ännu och behöver nog en positiv laddning kring den för att exponera den.

/GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: