gentlegiantafskofvde.blogg.se

Regn över Skövde

Kategori: Välbefinnande

Efter lunch blev det promenad. 2 km in i skogen började regnet att ösa ned. Efter att ha slutfört promenaden blev det varma duschar och myskläder. Då sambon jobbat natt och jag ÄLSKAR att sova middag så blev det dessutom en middagslur till katternas glada förvåning. Så, nu är jag ensam uppe och mina grabbar trynar i sängen tillsammans. Det är mysigt att höra dem andas! Det finns på något sätt så mycket kärlek i det lugnet, den tryggheten och den närheten. Och jag känner så stor värme inför dem och det liv vi har tillsammans. Hur är det nu igen? De är alltid sötast när de sover?  ♥

/GG

Kommentarer

  • FitnessMe säger:

    Det låter fantastiskt mysigt! Själv sitter jag vid en brasa och regnet öser ner så mycket att man knappt kan se ut. :-)

    Svar: Låter helt underbart!!!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-08-06 | 19:41:50
    Bloggadress: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se

Kommentera inlägget här: