gentlegiantafskofvde.blogg.se

Bra start på julafton

Kategori: Allmänt

Mannen stack till jobbet runt halv åtta och väntas hemma igen kl 18. En hel ledig dag för mig själv. What to do?! :) Jag funderade ett tag på att ge mig ut och springa men med världen helt ödslig och mannen på långt och möjligen även telefonfritt håll kändes det inte som en helt reko idé med mitt track record av snubblingar och stukningar. Det fick bli hemmaträning istället. Lika härligt det! Varvar cykling och styrketräning av core.
 
Har ju som mål att köra tre veckor med tärning var dag som en härlig energiboost inför nya terminen. Därmed är dag 1 avklarad. På självaste julafton. Hejja mig! ;)
 
Jag hoppas ni alla har en fin dag. Här står bad, läsning och ett långt telefonsamtal till syster på agendan. En perfekt ledig dag i mina ögon. ♥ Önskar er alla fina lediga dagar med en av mina favoritbilder från året:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: