gentlegiantafskofvde.blogg.se

En speciell dag

Kategori: Allmänt

Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?
Nej, det är ingen vanlig dag
För det är min bröllopsdag
Hurra! Hurra! Hurra!
 
:)
 
Om ett par timmar är väninnorna slash vittnena här och vi ska bege oss till frisören för att lägga sista handen vid dagens utstyrsel. Lite tråk att det är väldigt många som gifter sig idag men det bjuder jag på! :)
 
Idag gör jag min man ärbar och även om jag inte behöver fluffrosa romantik så känns det ända in i hjärtat att det gör mig väldigt lycklig att gifta mig med honom. För mig är det en gest oss emellan och ett val av varandra in i framtiden.
 
Vi hörs senare idag när jag är en gift kvinna. ;)
 

Kommentarer

  • emma-isabella säger:

    Coolt.. 12-12-12 idag jue!
    Grattis!
    :)

    Svar: Tackar! Vi gifte oss dessutom kl 12:12. ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-12 | 12:39:03
    Bloggadress: http://emmaisabellavictoria.se
  • Linda säger:

    GRATTIS!!!!!!!

    Svar: Tack vännen! Grattis tillbaka till lyckad operation!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-21 | 09:36:41
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Eva säger:

    Men gud vad roligt, grattis grattis grattis! :-) Hoppas ni fick en fin dag!

    Min man och jag gifte oss idag för två år sedan - den 1/1/11 kl 1 på em!

    Svar: Tack för gratulationer! Grattis i efterskott till er dag! Vi hade en toppendag och nu efteråt kan jag tycka att det faktiskt var en rolig idé med både datum och klockslag (var mest mannen som såg det roliga i det innan och under dagen).
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-01 | 18:13:57
    Bloggadress: http://www.evasfitnessme.blogspot.com

Kommentera inlägget här: