gentlegiantafskofvde.blogg.se

Helg i kärlek

Kategori: Allmänt

Bara en dag kvar innan min bröllopsdag och det börjar bli riktigt pirrigt! :) Med anledning av denna for jag och två väninnor på tjejhelg/möhippa i lugn stil. De tog med mig på en Ålandskryssning med Cinderella. Vi åt ett fantastiskt julbord med skaldjurstema, min väninna var lite star struck pga E-types närvaro (han vara lite av 'the main event') och vi drack goda viner. Det verkar ha varit precis vad jag behövde. Här är humöret på topp och jag har fått lite mer energi.
 
Efter en dag med träningsvila ser jag dessutom fram emot att kasta mig på cykeln och köra 2 mil. Kanske är det idag som jag slår PB?! Medan jag sysselsätter mig med det kan ni få njuta av två av mina favoritbilder från resan:
 
 

Kommentarer

  • alexandra säger:

    ååå vad mysigt :)

    Svar: Riktigt mysigt! :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-10 | 16:44:47
    Bloggadress: http://mlbloggen.blogg.se
  • Minendie säger:

    Det låter som en bra möhippa. Hoppas att ni får en underbar dag och att allt blir som ni tänkt. Njut av dagen och bara ta in all kärlek. Stort grattis!! Kram

    Svar: Tack! Ska ta med dina råd! Jag inspireras ex. av hur du och din make tycks ha en väldigt god kommunikation! Även om jag inte kan kommentera på din blogg så följer jag dig och hejjar på dig. Jag önskar dig och er fina vinterveckor! Kramar!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-10 | 19:19:31
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • heysam säger:

    Stort lycka till på er stora dag!!!

    Svar: Tackar!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-11 | 02:12:01
    Bloggadress: http://heysam.se/

Kommentera inlägget här: