gentlegiantafskofvde.blogg.se

Inne-dag

Kategori: Allmänt

Snöblandat regn (eller är det regnblandad snö?) viner kring husknuten och det är skönt att bara stanna inne idag. För första gången på vad som känns som evigheter har vi sov- och mysmorgon här hemma. (Let it storm, let it storm, let it storm...) Men, bara för att man stannar inne betyder det inte att man behöver vara inaktiv. Här väntar ett träningsprogram som kombinerar cardio i form av cykling och corestyrka i form av olika övningar. Toppen! Får erkänna att jag tidigare tänkta att 'ska man verkligen orka hålla på med sådant' blandat med 'gör det där verkligen nytta?'. Men, jag är död efter varje gång jag kör igenom passet. Så, bring it on!
 
 
 
Kör det här 15x3 och känn efter... ;)
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    det är skönt med mysmorgon också, det behöver man emellanåt =) Nice pass! Jag får prova det där sedan om några månader när jag kan träna magen igen! Kanon ju!

    Svar: Håller helt med! :) Har ett helt program som jag kan tipsa om när det blir dags för dig att träna magen igen. Ser löjligt lätt ut men jag dör lite lätt var gång jag kör igenom det. Precis som det ska vara!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-21 | 09:35:11
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här: