gentlegiantafskofvde.blogg.se

Kärlek och glädje!

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för tystnad. Här har det varit fullt upp med administration, jobbresor, familjebesök och julfixande. Eftersom det har blivit mycket på jobbet har jag dessuotm hållit mig borta från datorn när jag är hemma. Annars sitter jag där med mail och dokument och texter. Istället har jag försökt att ta mig tid till det viktiga: vänner, hemmapyssel, katterna och min älskade man. Jag ser mig själv som en progressiv kvinna som med inspiration från diskussioner inom HBTQ-området har en väldigt öppen syn på relationer, äktenskap och kärlek. Men jäklar vad jag gillar att vara fru! :) Jag tänkte att det blir en rolig och fin dag och sedan kör vi på som vanligt. Men, så blev det inte. Det finns en extra dimension av kärlek mellan oss nu (vi får väl se om den går över). Tror att den bygger på att vårt band nu är än mer starkt, att vi verkligen valt varandra och att det finns någon extra dimension av emotionell trygghet. Jag kan inte riktigt sätta finger eller ord på det jag känner men det är verkligen mer kärlek och glädje!
 
Hoppas ni alla har en fin kväll. Jag återkommer mer imorgon med uppdatering på träning och vikt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: