gentlegiantafskofvde.blogg.se

Min egen julklapp till mig själv

Kategori: Allmänt

Här fortsätter julen med ännu en seg dag. Måste finna ett sätt att ta mig ur detta och bli mitt vanliga överproducerande jag. Eller i vart fall mitt normalproducerande sådana. Det är väldigt segt när både artikelskrivande och träning pressas fram och går långsammare än vanligt. Men hey, det är fortfarande en rörelse framåt! ;)
 
På tal om rörelse framåt så har jag funnit ett sätt att förgylla våren på. Det fick bli min egen julklapp till mig själv. 'Det' är närmare bestämt en föreläsning med Colting respektive Pasi Salonen. Tror det kan bli toppen. Colting pratar om den naturliga hälsan och Salonen pratar om träning mitt i livet. Tror det kan vara ett fint sätt att bli inspirerad och ta med olika tankar till den egna träningen under 2013. Jag ser verkligen fram emot att komma igång på allvar och lägga grunden inför kommande års maratonlopp. Skynda långsamt är min devis samtidigt som jag har ett otroligt dåligt tålamod så vi får se hur året slutar!

Kommentarer

  • smulan säger:

    Hoppas du blir nöjd med din julklapp till dig själv:)

    Svar: Åh, det hoppas jag med! Men, det känns som om d einte kan misslyckas! ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-27 | 19:49:56
    Bloggadress: http://https://smulgubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här: