gentlegiantafskofvde.blogg.se

Nya kokböcker i jättens hem

Kategori: Allmänt

Jag tror inte att jag har berättat detta för er. Kanske skiner det igenom ändå i mina litterära underverk till inlägg? Jag är en hemmafru in disguise. Akademiker by day, freakin' Martha Stewart by night and weekend. (Om man bortser från hennes pyssel sida... urgh!) Jag älskar att laga mat och baka. Jag tycker det är väldigt rogivande och trevligt. Eftersom semester och julledigt väntar så har jag passat på att införskaffa lite nytt till min kokobokshylla i köket (vilken troligen nu blir överfull). Dessa bidde de:
 
 
Kan ni gissa vilken julkokbok som är till mig respektive sambon?
 
 
Eller... Det är ju bara jag som lagar mat här hemma men jag tror på att recept från båda dessa böcker kommer ge en bra balans. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: