gentlegiantafskofvde.blogg.se

Snö-torsdag

Kategori: Allmänt

Här har veckan startat med snö och långa dagar på kontoret. Anar att ni haft det ungefär likadant. Vi har fått mycket snö på kort tid och mer väntas. Jag är glad för alla barn, vintersportfantaster och för att det är vackert. Men i ärlighetens namn så är det lite opraktiskt. Jag tänker på alla mina studenter som inte kan ta sig till Högskolan eller som fastnar på tåg och bussar lite var stans på grund av väglaget. Jag tänker även på de äldre som får det svårt att ta sig någonstanns. Dels pga snömassorna men även för att något geni plogar våra gångvägar utan att lägga ut sand eller grus = skithalt!
 
Annars går det framåt här. Jag minskar långsamt men stadigt i vikt, smaljeansen sitter på och jag kommer i fler och fler av mina 'gamla' kläder. Maten är ju min svaga punkt men även där tycker jag att det blir bättre. Ex. har här avnjutits linssoppa, rödbetssallad, vanliga sallader, proteindrinkar, juicer och idag & imorgon står lasagne och torsk med blomkålsmos på matschemat.
 
Till helgen väntar även en resa med två av mina väninnor som ett firande av att jag gifter mig på onsdag. Tänk att det redan är dags! :)
 
/GG

Kommentarer

  • smulan säger:

    Vad kul för dig att du kommer i fler och fler kläder:) Sånt är så himla roligt! Jag har det likadant just nu, plockar fram och plockar undan kläder. Kul!
    Hoppas det fortsätter gå bra för dig:)

    Svar: Tackar! Det känns bara och blir bara bättre och bättre! Hoppas du trivs på wordpress. Hade svårt att få sidan att funka ett tag, men nu ser det ut att gå bra! :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-12-08 | 16:17:55
    Bloggadress: http://smulgubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här: