gentlegiantafskofvde.blogg.se

Morgonstund har träning i mund

Kategori: Träning

Det är en riktigt seg morgon idag! Jag, som inte snoozar i vanliga fall, kunde inte förmå mig att ta mig upp direkt när klockan ringde utan snoozade nog i en halvtimma (det är väl 6 snoozningar?)... Men, nu är jag uppe och peppar igång mig själv för en runda på gymmet innan det är dags för jobb. Det är tufft när man med tanken får försöka jobba emot sina emotioner och förmå sig till handling. Men, jag vet att det är värt det. Det viktiga är att skapa rutinen och om min kropp är trött idag får den ta det lugnare så den hänger med. Vem vet? Kanske piggnar den till ordentligt av att få gå på cross trainern till riktigt bra musik? Jag kanske rent utav ska ta med min 'trivselskiva'... Denna är Mikas 'Life in cartoon motion'. Den får mig alltid på löljigt gott humör! Varför inte få lite hjälp på traven med den här grinkroppen... (Känns som att ha att göra med en trött trotsig treåring.) So, off I go!
 
/GG
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: