gentlegiantafskofvde.blogg.se

Sista semesterdagen

Kategori: Träning

Morgonträningen är avklarad! Kroppen kändes konstig idag så det blev 'bara' 40 min crosstraining. Jag försöker ta kroppens dåliga dagar som ett gott tecken på att någonting faktiskt händer i den. Att musklerna blir lite chockade och trötta, att magen börjar ändras och håller på att ställa om sig... Smekmånadsfasen med träningen tycks vara över och jag tror det är nu som det ordentliga arbetet börjar.
 
Morgonens träning känns som en god start på denna mulna sista semesterdag. På måndag börjar jobbet igen och jag känner mig faktiskt riktigt taggad. Det kommer även bli en utmaning att upprätthålla denna träningsrutin som byggts upp när tio timmar per dag spenderas på kontorsarbete. Hösten innebär hårt arbete för att nå mina mål både hälsomässigt, relationellt och akademiskt. Vad spännande det kommer bli!
 
Men först sista semesterdagen. Den verkar otroligt lovande! Jag har precis badat och det har rakats, inpackats, maskats, skrubbats, masserats och smorts in - ett litet mini hemma spa. Jag känner mig mer uppåt än vanligt och redo att ta mig an dagen som startar med shopping och lunch med en god vännina och sedan fortsätter med resa till Skara till en av mitt livs kärlekar (vackraste väninnan) och middag och trevligt sällskap där. Dagen kan inte bli bättre! ♥
 
/GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: