gentlegiantafskofvde.blogg.se

Avslutning på veckan

Kategori: Allmänt

Kvällen närmar sig och med den en stund på cykeln. Ska passa på att se på 'aldrig mera fet' samtidigt. Vet inte varför men program i den stilen får mig alltid psyched. ;) Allra helst Anna Skipper som jagar runt på och shame:ar någon. Under tiden frostas frysen av och katterna middagsvilar. Dagen har inneburit effektivitet med jobb och träningsplanering för de sista fem av årets veckor. Ser riktigt lovande, varierat och trevligt ut. Har ett par dagar i veckan med cykling 2 mil, ett par dagar i veckan på gymmet (30 min XT, 30 min styrka, 15 min rodd) och tre dagar till löpning och styrketräning (plankor, utfall m.m.). Jag har även ordnat med inköpslista till de två veckornas matschema. Vad jag ser fram emot det! Sitta ned minst en gång per dag med min man och äta samma mat! Det betyder så mycket för mig! Är med andra ord riktigt peppad! (Vilka berg-&dalbanor jag upplever!) Jag blir även nöjd när jag kollar in träningsdagboken! Denna vecka har jag...
 
...sprungit 5 km = 36.min & 35 sek inkl upp- och nedvärmning
...cyklat 6 mil (inkl. de två jag snart ska bränna av) = ca 2h 50min
...promenerat 1 mil = 1h, 44 min
...tränat sammanlagt 5h 10 min
...sprungit med i genomsnitt 7-fart (snarare ca 6:20-fart om man räknar bort upp- och nedvärmning)
...gått med i genomsnitt 10:20-fart
... cyklat med i genomsnitt 22km/h
 
Inte illa alls även om det kan bli bättre :) Vi får se om det ger resultat!
 
 
/GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: