gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dagens förmiddagsmotion

Kategori: Allmänt

Detta är en vecka med massor att jobba med. Efter flera dagar instängd på kontor började denna dag tidigt och tillät mig att ta en längre promenad på förmiddagen. Det var så härligt att ta vara på dagsljuset!
 
 
Denna väg är så trevlig oavsett tid på året. Denna bild ska få hjälpa mig med motivationen i vinter när jag beger mig inomhus för träning. Här ska jag springa i sommar. Detta är mittensträckan på mil-turen och den är som gjord för fartökning!!! Som jag längtar! Nu har jag landat hemma och ska jobba innan jag får slappa till helt. Så här mysigt hade jag det i förrgår:
 
 
Mitt citronvatten förgyller min lässtund. Gott, c-vitaminer och utrensande! :) Och samtidigt får jag inspiration och tips som hjälper mig vidare i min träning.

Kommentarer

  • smulan säger:

    Nu får du mig att längta ut i skogen med din fina bild:) Mysig bild.
    Skönt att få en chans att vara ute lite om du varit instängd mesta tiden.
    Ha en härlig helg.
    Kram

    Svar: Önskar dig det samma! Skogen är verkligen fantastisk alla tider på året och jag har en ständig längtan ut till den, upp på berget, andas in vyerna och känna jorden under fötterna.
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-11-08 | 15:52:46
    Bloggadress: http://https://smulgubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här: