gentlegiantafskofvde.blogg.se

En inblick i jättens liv

Kategori: Allmänt

Här nedan följer bilder från mitt kök. Detta är vad jag äter och tycker om. Nu missade jag dessvärre kylskåpet. Där inne döljer sig minikeso, lättyoghurt med vaniljsmak, soyamjölk, babyspenat i påse, en sallad som jag plockade ihop på ICA och ska ha till middag, samt ägg. I frysen finns lax, jordgubbar, hallon och blåbär. Tror även jag ska låta bananerna flytta in där då jag läst på flera bloggar att fryst banan ger en mer fluffig proteindrink. Vill bjuda er på en inblick i jättens värld...

Kommentarer

  • heysam säger:

    Har inte hört det där om bananer! Tycker de är så jobbigt att man måste äta upp bananer så jävla fort haha

    Svar: Håller helt med! Tänkte att jag ska testa tipset om fryst banan i proteindrinken. Kanske är kanon?! Rapport kommer i eftermiddag ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-11-03 | 22:33:01
    Bloggadress: http://heysam.se/
  • heysam säger:

    Haha jag väntar på rapporten isåfall! :D

    Svar: Har nu kollat läget. Bananen gjorde att proteindrinken blev mer 'fluffig' som rapporterna utlovat. Men, jag vet inte om jag tycker det var nödvändigt... Kan vara en kul blandning att ta till för att öka variationen. Och, varför inte bryta bananerna i två och slänga in i frysen när de ändå håller på att passera 'bäst före'? Kan tänka mig att de även ger fluff i plättar och pannkakor. :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-11-04 | 13:13:07
    Bloggadress: http://heysam.se/
  • heysam säger:

    Kan faktiskt stämma, och dom håller ju längre då i kylen så kan va en bra idé! :D

    2012-11-04 | 21:11:27
    Bloggadress: http://heysam.se/

Kommentera inlägget här: