gentlegiantafskofvde.blogg.se

Härliga söndag!

Kategori: Allmänt

Är i läget då jag landat i soffan efter en busy morgon. Har tvättat, handlat, och pressat juice hemma som jag startat dagen med. Och nu har jag ätit frukost. Tanken var att jag skulle ha sprungit innan allt det där. Men, knät kändes ansträngt i morse så det blir yoga, cykel och hantlar senare. Först blir det dock 'Biggest loser' (beroendeframkallande trots försök till motstånd från min sida) och 'Outside Träning'.
 
Tänkte förresten att ni ska få hänga på mig en vecka. Jag är ganska kass på att lägga upp bilder och tänkte ni ska få en lite större inblick i min vardag under denna livsstilsförändring. Min mat ser ganska 'samma' ut varje dag så det kör jag nog bara en större genomgång med imorgon och sedan blir det bara någon bild då och då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: