gentlegiantafskofvde.blogg.se

My kind of sunday

Kategori: Allmänt

Vaknade kvart över sex av sambons bortglömda alarm. Blev en riktigt härlig start på dagen av det då vi låg med armarna om varandra och pratade om högt och lågt. Älskar sådana morgnar. Har sedan handlat och tvättat medan mannen läst viktigheter och surfat roligheter i sin mobil. Vi behövde båda en lugn start som denna. Han ska snart mot jobbet och jag ska ut i skogen med väninnan. Kvalitet! Sedan ska jag nog ta mig en tur på stan och försöka överraska en väninna som behöver muntras upp och skämmas bort lite. Jag hoppas att det lyckas! :)
 
Hade en riktigt härlig avslutning på dagen igår. Jag hade inbjudan till födelsedagsfirande på en av stans mysiga tapas-restauranger. Kände att jag nog inte riktigt hade tid pga mycket jobb. (Den vanliga harrangen av ursäkter drog igång.) Men, påminde mig själv om att sätta de viktiga och riktiga värdena först. Off I went och hade en superttrevlig kväll med tio tjejer. Känner mig väldigt lycklig idag och har även fått perspektiv på att jag har en fantastisk situation på mitt jobb där jag anförtros med ansvar och har personer som stöttar mig och vill stödja min utveckling. Så just nu gäller det bara att finna ett sätt som de goda värden behålls samtidigt som min arbetssituation blir hållbar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: