gentlegiantafskofvde.blogg.se

TGIF

Kategori: Allmänt

Fredagkväll och jag är otroligt tacksam över att veckan är över! Magsjuka och massa jobb gör att 'överlevnad' har varit målet. Och det har fixats! :)
 
Träningen har fått stå tilllbaka denna vecka pga magen och kassa rutiner. Det känns dessutom så där otäckt som om kroppen slaggat igen helt, vilket den troligen har. Känner mig som Harry Potters faster, ni vet hon som blir uppblåst och sgelar iväg över taken. Just så känns det idag och igår och i förrgår. Tack och lov att det är helg och att jag kan sova ordentligt i två nätter och träna och äta bra! har lite jobb att göra men tänker främst ägna mig åt skönlitteratur. Mer specifikt Coltings bok. Boken bygger mycket på hans tankar om att männsikan är gjord för löpning, vikten av funktionell träning och att vi härstammar ifrån och inte skiljer oss jättemycket från stenåldersmänniskan. Jag håller väl inte med om hans ideologier fullt ut men med anekdoter, roliga fakta, och skarpa kommentarer skapar han en rolig och intresseväckande läsning som är  väl värd sina timmar.
 
Nu är det dags att göra kväll här i jättens slott. Jag hoppas ni alla har en trevlig kväll och att en fin helg väntar er! /GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: