gentlegiantafskofvde.blogg.se

Vem är kassast på att komma ihåg fotodokumentering???

Kategori: Allmänt

It's ME!!!!
 
Mitt lilla projekt med att ta med er in i min värld föll pladask för att jag är ovan vid att ta bilder. Så, kör hårt imorgon och ni får ett bildinlägg på kvällen.
 
Annars går träningen och maten super här hemma! Right on schedule! Jag är dessvärre en person som blir hooked på vissa saker i perioder. Just nu är det 1) keso-päron-cashewnötter, och 2) spenat-röda linser-makrill i tomatsås-ägg-finn crisp. Kunde iofs varit värre... Tror dock att jag måste ta tag i matlagning. Det är fruktansvärt bekvämt att leva på ovanstående + proteindrinkar, yoghurt&müsli, och mellanmål med nötter och frukt. Min spis som komer gro igen!
 
Imorgon är det busy day som gäller. Det är en del möten, en gruppintervju, några möten till och sedan träning. Den sortens dagar känns alltid härligt produktiva när man är igenom dem, men när de är i antågande så kan de göra mig lite utmattad i förväg. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: