gentlegiantafskofvde.blogg.se

Börjar bli nervös...

Kategori: Allmänt

Inte för att tala vid konferensen nästa veckan utan för mitt läkarbesök imorgon. Tänk om jag inte får mitt förväntade 'du ser, det är bara lite överansträngt och med vila så kommer det blir bra' följt av 'här är numret till en bra sjukgymnast'. Tänk om de snarare säger att 'nej, det här går inte - vi får skära av det' och 'det förstår du väl att ett så tjockt fetto som du inte bara kan vara ute och springa så där'. ;)
 
Jag är väl inte så orolig för det men jag är rädd att det ska bli något i sitl med att löpning inte funkar med mitt trasiga knä. Att mina förhoppningar om att löpa dör innan de fått en chans att ens nyfiket treva sig ut någon längre sträcka. Skulle jag däremot få klartecken om att jag visst kan löpa men att jag måste ha superspecialskor och träna mer försiktigt. Då ni, då har jag en fantastisk plan! :)

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Jag förstår din oro inför läkarbesöket och håller tummarna imorgon.

    Svar: Tackar! Det behövs. Jag kan förresten fortfarande inte kommentera din blogg och ska kolla om jag behöver något program... Läser dock dagligen och hejar på dig!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-10-14 | 21:00:08
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • Minendie säger:

    Vad störigt med kommenterandet. Jag har provat att byta tillbaka till temat jag hade tidigare, hoppas det funkar nu.

    2012-10-14 | 22:18:54
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: