gentlegiantafskofvde.blogg.se

Gläds åt kommande vecka

Kategori: Allmänt

Det är en härlig höst morgon och jag har tagit mig till kontoret. Det börjar närma sig mina busy weeks och jag förbereder så gott jag kan. Nästa vecka ska jag genomföra min första resa till Lund och det känns mycket spännande. Jag ska riktigt njuta av staden, ensamheten på hotellet och att fokusera på att vara doktorand. Det är så lätt för mig att bli splittrad när jag ska vara doktorand, lärare och programansvarig. Som om inget riktigt blir av. Att sätta mailen på automatisk reply och fokusera i tre dagar är precis vad jag behöver!
 
                                                   
 
Ovan ser ni en bild av Lunds Universitet. Jag ska hålla till i en, troligen, mindre estetisk byggnad lite vid sidan av campus. Kommer dock njuta av universitetet i sin höstprakt.
 
Men nu är det administratören som ska fokusera och göra det hon ska... Fast, det är ju åtminstone torsdag och om jag jobbar på bra så kan jag jobba hemifrån efter lunch. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: