gentlegiantafskofvde.blogg.se

Härlig start på fin dag!

Kategori: Allmänt

Idag fick mina spralliga ben ge sig ut i löparspåret igen. Nu har jag och väninna kört igång med löpträningen. Vi körde intervaller och det kändes lätt och kul att springa. Att ha henne med ger extra energi och extra sprall dessutom. Tänk om det alltid kan få kännas så här! ♥
 
Efter liten handling på kvantum och avlämning av väninna så var det bara att fixa mig iordning för kontorsdag. Och här sitte rjga nu och undrar över vad jag gör här. Har inte någon riktig motivation och ingen direkt lust. Mitt arbete går i snigelfart, men jag åstadkommer åtminsone något. Ska träffa en väninna på lunchen och hoppas det ger med sig då. har även kommit överrens med sambon om att vi sticker ut på promenad i eftermiddag.
 
Min bristande fart tror jag beror på att deadlinen flyttades fram förra veckan. mina känslor är fortfarand einte helt ikapp och jag behöver finna ett sätt att få inspiration igen. En dag i skogen och sedan arbete på min tredje artikel tror jag kan få mig på rätt köl igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: