gentlegiantafskofvde.blogg.se

I-landsproblem nummer niohundrasjuttioelva

Kategori: Allmänt

Jag försöker jobba. Men, det går inte så bra. Det enda jag tänker på är löpning, träning och kost. Jag är så laddad och vill satsa fullt ut. Medan jag läser och skriver så drar sig tanken iväg till 'men, jag kanske ska ha ett mer långsiktigt mål som att springa mellan Guhem och Varnhem 2014', 'orkar jag springa ett maratonlopp','hur jobbigt kan det vara att springa Lidingöloppet', och 'varför tänker jag bara på löpning hela tiden'. Detta är ett axplock av allt jag filurar på. ;)
 
Samtidigt som det stör mitt skrivande så är jag glad för att jag tänker och känner så här mycket positivt och en sådan nyfikenhet inför min löpning. Inser att jag inte kommer få mycket gjort nu på förmiddagen och passar på att laga lunch åt sambon innan jag hoppar på cykeln en timma. Ger mig den timman till fritt tänkande kring träning och mat och allt annat. Men, bara den timman! (Vi får se hur bra det går.)
 
På eftermiddagen bär det av till Jönköping för att träffa en av mina fantastiska väninnor. Det var ett tag sedan vi sågs och det ska bli helt underbart att fika med henne och prata bort ett par timmar. Ska dessutom passa på att köpa ny numret av 'Runners world' på pressbyrån och ha den som färdlektyr. Jippi! Double-dating får ny innebörd! Undrar vad jag egentligen ser mest fram emot... ;)
 
                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: