gentlegiantafskofvde.blogg.se

Sakta men säkert...

Kategori: Allmänt

...går jag ned i vikt och når mina mål.
...kommer jag igång med min träning.
...mår jag bättre för var dag.
...kommer jag närmre mitt bröllop.
...byggs sten för sten i min avhandling.
...blir matvanorna bättre och bättre.
...utvecklas acceptansen och insikten.
...närmar vi oss jul.
...finner jag alltmer ro inuti mig själv.
...kommer vintern närmre (känn vinden och luften).
...börjar människor omkring mig bli mer kärleksfulla (närhet, värme inomhus, ljus, mys).
...börjar människor omkring mig bli mer glada ("snart är det jul(-ledigt)", "vi ska sticka o åka skidor på lovet")
...börjar människor omkring mig bli mer lugna (ingen hets, inte lika många måsten, inte lika bråttom).
...börjar människor göra bokslut på livsåret 2012 och planera för 2013.
...börjar världen tystna.
...börjar ljusen tändas.
...börjar lusten.
...börjar jag få tålamod.
 
 

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Vad fint. Vad skönt att känna att allt går åt rätt håll. När är bröllopet? Det var ganska snart har jag för mig om.

    Idag känns det bättre. Ibland behövs kanske ett litet bryt för att man (jag) ska orka vidare och ta tag i saker igen.

    Svar: Bröllopet är en 12 december.
    Gott att höra att det känns bättre. Jag håller helt med om att de där bryten är välgörande och behövliga!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-10-29 | 21:17:02
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • Linn säger:

    Vad fint du skrivit. Jag fundera just på om du gift dig än. Vi hade också ett vinterbröllop. Helt underbart!!!

    2012-11-03 | 07:46:50
    Bloggadress: http://mittbastaliv.blogspot.se/
  • emma-isabella säger:

    Åhhh grattis till Bröllopet :)

    Grymt bra träningsshema förretsen :)

    KRAM

    Svar: Tackar! :)Tack för pepp gällande tärningsschemat! ger en extra push!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-11-05 | 00:16:55
    Bloggadress: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här: