gentlegiantafskofvde.blogg.se

seg dag

Kategori: Allmänt

En del dagar gäller det bara att ta sig igenom. Detta är lite av en sådan dag.
 
Började med löpträning tillsammans med väninnan. Min magkatarr har gett sig lite till känna och det var med kramper som vi begav oss iväg. Benen kändes lite tyngre idag men de jobbade fint. Även viktigt att känna att man kan ta sig runt även när allt inte bara är tipptopp och sprall. Så, nöjd med träningen och kom till jobbet runt halv nio. Idag har jag haft ett mindre roligt ärende att ta itu med. Med bra stöd klarar jag dock det mesta, för att inte säga allt, och efter att dagen hankat sig fram och avslutats kan jag säga att det gick bra. Det gick bättre än jag trott. Men, summa kardemumma så var detta en dag som bara behövde gås igenom.
 
För att komma ur seghet och lite kvarvarande spänningar från dagen så satte jag mig på cykeln. Alltid skönt att få upp cirkulationen och köra runt 'slagg' pga stress. Nu ska här tänka spå roligare saker. Min kollega installeras som professor nästa fredag och har bjudit med mig på den fancy schmancy middagen :) Det innebär att jag behöver shoppa klänning till senast tisdag lunch. Vad trevligt det är att bli medbjuden och dessutom få snoffsa upp mig! Mer sådant i vardagen tack!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: