gentlegiantafskofvde.blogg.se

Vad skådar min suddiga blick?

Kategori: Vikt

Tänker för en stund att 'oj, det är ju måndag och dags för vägning'! Tänker sedan urgh... Det är måndag... Dags för vägning... Släpar mig mot badrummet där gamle trogne 'Rostis' väntar för att fylla sin uppgift. Kliver upp och tittar. Det ser för lite ut. Kliver av vågen och kollar att den är rätt inställd. Kliver upp igen. Jodå... Den stannar på något som ser för lite ut igen. Försöker fokusera blicken och ser att det är två kilos skillnad. Vaggar till lite av trötthet och försöker räkna strecken för att se att jag verkligen ser rätt. Men jo, två kilos skillnad. Är för trött för att bli glad på en stund men nu sitter jag här och är mycket nöjd! :)
 
                                      

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh men det är ju toppen!!! Grattis det är ju underbart =D Kram

    Svar: Tackar! Känns roligt att ha överraskande poitiva resultat en vecka. Kram!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-24 | 14:03:34
    Bloggadress: http://goingsmaller.blogg.se/
  • Minendie säger:

    Wow, jättebra! Nu släpper det :)

    Svar: Tack för pepp! Jag vågar inte riktigt tro att det släpper än men i mitt inre så känns det så! :) Visst skulle det vara underbart om så var fallet?!
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-24 | 21:06:53
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • Linn säger:

    Superbar jobbat. Vad kul. Grattis:)

    Svar: Tackar! :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2012-09-25 | 22:21:09
    Bloggadress: http://mittbastaliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här: