gentlegiantafskofvde.blogg.se

3 dagar med de fina

Kategori: Allmänt

Sitter här och noterar att jag inte skrivit på ett par dagar. De dagarna gick hur snabbt som helst! Jag har arbetat med mina studenter från morgon till kväll alla dagar denna vecka och det gör mig så lycklig och full av energi. Som ni nog vet nu så kommer den energin inte från mat... Dagarnas resultat:
 
Tisdag
Vikt: 95
Kaloriintag: 797
Matrutin: Inte bra, fortfarande problem med lunch
Träning: Sprungit i trappor hela dagen och har ingen lust på kvällen..
Det bästa med dagen: När några av mina studenter insåg att de kan något som de tycker är svårt.
 
Onsdag
Vikt: 95
Kaloriintag:1196
Matrutin: Blir bättre och bättre på att äta furkt men maten går hopplöst dåligt
Träning: Ingen träning, men en promenad i vart fall på någon halvtimma
Det bästa med dagen:mycket skratt med en kollega
 
Torsdag
Vikt: 94
Kaloriintag:716
Matrutin: Faktiskt helt ok dag. Fick inte i mig mer än äpple till frukost men lagad lunch med mannen och kvällsmat för en stund sedan. Blev dock smörgås, en tomat och apelsin. Men ändå! Jag har ätit fem gånger...
Träning: Ingen...
Det bästa med dagen: Är förälskad i min man och hejjar på mina suktiga studenter
 
Åker till Stockholm imorgon för att umgås med min syster och jobba på måndag. Så, vad säger man?! Nya tag nästa vecka?
 
Oavsett så är jag väldigt glad, längtar efter löprundor och tänker njuta av kvällen med min man eftersom vi inte ses på några dagar. Over and out! ♥

Kommentarer

  • alexandra säger:

    grymt du är, tycker det r bra att skriva upp det daglia intaget av kalorier, ska börja göra det på måndag igen, man blir så mer fokuserad då:)

    2013-04-26 | 11:32:08
    Bloggadress: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här: