gentlegiantafskofvde.blogg.se

Start på dagbok

Kategori: Allmänt

Vilken blåsig dag! =) Riktigt hårda vindar har kylt ned en dag kantad av tågkrångel, trevligt sällskap och publicering av min första artikel. Det är högt och lågt om vartannat. Lite för mycket stress även denna vecka och jag behöver verkligen ta tag i mina rutiner. Hejja hejja! =)
 
För att stödja upp min rutiner och bli mer medveten om dem så kommer jag börja föra dagbok här i bloggen. Vi får se om det hjälper...
 
Vikt: 96 kg
Kaloriintag: 1295 (ska hålla mig på 1300 enligt plan)
Matrutin: Gått ok. Åt sen lunch runt 16 och har inte ätit sedan dess. Fått i mig frukt, vatten och har ätit frukost.
Träning: promenad 1h i stadsmilljö
Det bästa med idag: Att träffa en vän som jag inte sett på länge.

Kommentarer

  • emma-isabella säger:

    Hejja hejja hejja :)

    Svar: Tack! :-)
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-04-20 | 00:43:11
    Bloggadress: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här: