gentlegiantafskofvde.blogg.se

Underbar start på fin dag

Kategori: Allmänt

Idag är jag valp-vakt åt denna goding:
 
 
 
 
Han är ju inte så liten längre för ojojoj vad han växer! Denna guldklimp har kommit in i våra(t) liv med dunder och brak och förgyller var stund. Förutom att han vill underhållas så ska han dessutom ut nio-tio gånger om dagen. Så, ingen soffpotatis här längre! ♥
 
Dagen började runt halv sex (vilket tycks ha blivit min naturliga väckningstid på morgonen) och jag låg och drog mig en stund innan jag gick upp och drack citronvatten. Sedan promenad till ICA (ca 30 min ToR exkl. handling) och därefter frukost. Vad underbart det är när man kan starta dagar i sin egen takt. Jag ska försöka fortsätta med det under hösten för jag blir mer harmonisk och mer produktiv. Solen lyser över min balkong i söderläge och jag hoppas ni har lika fint väder där ni är. Molnen kommer sakta in över stan och det tycks bli en toppendag för skrivande.
 
Önskar er alla en god dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: