gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dag 23 eller 'dagen som blåste iväg'

Kategori: Allmänt

Här fortsätter det att blåsa kalla vindar. Annars är det rätt skönt ute. Dagen började med organiserande och planering innan min fina vän kom hit och vi promenerade (snarare flanerade). Efter det organiserades det en liten stund till och mellanmål intogs. Därefter var jag på gång. Jag skulle skriva och det skulle bli riktigt bra. Skrivit har jag men om det blev bra kan jag inte bedöma. Jag får nog läsa om texten imorgon och se vad jag tycker. Förutom att skrivandet inte har varit av det briljanta slaget så har dagen gått ok. Mina val har varit följande:
 
Motionsval: Att promenera med min vän isf att sitta i soffan. Det gjorde gott för mina stela ben. Soffan kan få vänta tills det blir riktigt ruggigt ute.
 
Matval: Jag åt mellanmål! Heja mig!
 
Välbefinnandeval: Det var som att luften gick ut mig nu i eftermiddag. Jag har tillåtit mig att tända ljus och ta det lugnt. Jag försökte ta upp skrivandet runt middagstid men det fungerade inte riktigt. Tidigare hade jag tvingat mig och pressat mig. Idag var jag mer snäll och släppte taget. Förhoppningsvis gör det att jag orkar mer imorgon eftersom jag inte tagit slut på reserven och mer därtill. . Aldrig mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: