gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dag 31 eller 'dagen jag överlevde'

Kategori: Allmänt

Kanske något dramatisk rubrik men hey! Jag är en drama queen. Just nu sitter jag insvept i ett täcke med 'my Little pony' påslakan och hatar världen. Why?!
 
  • Pga migrän fick jag lämna sängen alldeles för tidigt i morse för att fixa det sista inför föreläsningen.
  • Jag har haft föreläsning mellan 10 och 15.
  • Jag blev avsläppt hemma tillsammans med tax av mannen.
  • Upptäcker nedvält kruka. Får mindre psykbryt men tar mig samman.
  • Går in i sovrummet för att hälsa på kattjävlarnaerna. Någon har spytt ned sängen. Major psykbryt!
  • Min andra uppsättning av sängkläder ligger i tvättkorgen (har sorgligt nog bara två uppsättningar för två personer sedan flytten)
  • Slänger in nedspydda sängkläder i tvättmaskinen tillsammans med de som redan låg i tvättkorgen.
  • På med my little pony påslakan som egentligen bara är kvar pga nostalgi
  • Inser att jag inte kommer få slappa som jag tänkt utan tvätta och hänga tvätt och städa efter kruka.
  • Inser att jag nog får sova på soffa i natt i brist på sängkläder och pga spya mitt i sängen (min nya fina vita underbara madrass! The drama!)
  • Efter en lång stund släpper den värsta tjurigheten. Leker med hunden. Som kissar på sig i soffan.
  • SUCK!!!!!
= ett glas rött och my little pony täcke!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: