gentlegiantafskofvde.blogg.se

Goda besked

Kategori: Allmänt

I morse var det dags att besöka min fantastiska sjukgymnast. Jag busade inte till med lufsig löptur igår. Tänkte att det inte är värt det om något händer. Det var nog bra. Efter fyra månader av tålyft, sträcka hit och dit och krigarpositioner så fick jag 'OK'. Jag är tillräckligt stabil och smidig för att inte behöva komma mer. Min tå inflammation kan komma och gå innan mina fötter är tränade igen och de är inget farliga. Så, imorgon är det jag som snörar nya löparskorna och beger mig ut. I mina fantastiser flyger jag fram lätt och glatt. I verkligheten kommer det nog vara väldigt tungt och jobbigt. Trots promenader, tråkcykel och annan träning så blir det inte det samma.
 
Så, happy happy joy joy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: