gentlegiantafskofvde.blogg.se

Bra start på helgen

Kategori: Allmänt

Vilken härlig morgon! För första gången på väldigt länge kan jag jobba hemifrån och det är så underbart! Jag sitter här i pyjamas med hafsigt uppsatt hår och har inga planer på att förbättra dne nivån innan det blir dags att gå och handla lite. Igår hade jag en vän på besök och vi pratade om både högt och lågt. Vad bra jag mår efter sådana kvällar. Jag vaknar med energi, ro, glädje och någon slags nöjdhet. Maten smakade väldigt bra, dock bidde det inga bilder... Får fixa det nästa gång...
 
Har inte fått svar från mötet som hölls igår och det är lite frustrerande men jag försöker skjuta bort det genom att tänka att jag kan ta det på måndag. Idag väntar skrivande, handlande, bakning och sedan ska jag åka till en vän och hennes familj för middag och mys. Det blir en riktigt bra start på helgen och jag ska verkligen passa på att njuta i dagarna tre av ro och mys och skrivande. Jag hoppas att även ni har en god start på dagen och att en fin helg väntar er.
 
Kramar!

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Vad skönt att kunna avsluta jobbveckan på ett avslappnat sätt. Att kunna jobba hemifrån i myskläder ibland är mycket värt.
    Hoppas du får svar från gårdagens möte snart. Ha en bra helg! Kram

    Svar: Det var super härligt! :)Inget svar från mötet och jag sitter idag och planerar för framtiden utan det svaret.
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-02-22 | 09:56:19
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: