gentlegiantafskofvde.blogg.se

Första dagarna i mitt deltidsarbete

Kategori: Allmänt

Att gå ned i tid har inneburit en hel del omväxlande känslor men nu tycks jag ha landat i en nöjdhet. Jag trivs med att bara jobba fram till lunch. Jag tycks dessutom ha fått in knixen att inte svara på mail så lång stund innan jag kommer på att jag inte ska svara på dem. ;) Nu är det delete-knappen direkt om jag ser att mailen berör de arbetsuppgifter jag släppt.
 
Just nu tycks kroppen mest behöva vila, vilket inte är så konstigt med tanke på stress och långa dagar de senaste veckorna. Men redan nu känner jag en lust komma tillbaka. En slags längtan framåt. Jag ser fram emot framtiden och känner lite enrgi och glädje komma tillbaka. Dessutom är det så skönt att vara mjuk i kroppen igen, särskilt i axlarna där mycket av min stress sätter sig.
 
Jag är väldigt tacksam för det stöd ni ger mig och sätter stort värde vid det! Det här kommer bli en toppenvår! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: