gentlegiantafskofvde.blogg.se

Full rulle

Kategori: Allmänt

Dagarna rusar på här. Redan är det torsdag! Jag har jobbat med min forskning och vet ni? Jag tror det här blir riktigt bra till slut! :) I övrigt laddar jag inför att börja löpträna nästa vecka. Det är ungefär tio veckor kvar till vårruset och nu måste jag ut på marken och jobba med det egna kroppsmotståndet. Jag ska dessutom träna de i löparklubben som idag inte kan springa alls men som vill kunna dra av en femma innan semestern. Riktigt inspirerande och roligt! Annat som inspirerar just nu är att det ikväll är dags att sjunga inför publik igen. Förhoppningsvis blir jag inte lika nervös denna gång. Men, man vet aldrig!  För mig drar det igång när vi alla placerat oss och jag ska vänta på 'min tur'. Fram till dess är jag fylld av glädje och kärlek, sedan blir det ångest, svettningar och undringar om jag inte är på väg att dö. Väldigt utvecklande! ;)
 
Jag hoppas ni alla har soliga och fina dagar som väntar er denna sista ferbruaridag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: