gentlegiantafskofvde.blogg.se

3e veckan på kompisutmaningen och 2a veckan på 100dagarsutmaningen

Kategori: Allmänt

Trots katastrofal matvecka till att börja med så har det ändå rätat ut sig. Veckans träning:
 
Torsdag: cykel 30 min
Fredag: cykel 30 min
Lördag. promenad 1h i rask takt
Söndag: cykel 90 min
 
Kändes skönt att träna en längre stund idag efter att ha fått ta det lugnare i veckan. Måste verkligen bättra min kost så jag kan träna ordentligt. Längtar efter pass där jag kan ta ut mig och satsar på att få till det nästa helg. Har ännu en vecka med långa dagar men sedan lättar det och jag kan satsa med på träningen. Det ska bli underbart! ♥
 

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Bra gjort att få till så mycket träning trots en hektisk vecka. Nu kör vi vidare och satsar ännu högre :)
    Har du funderat nåt mer på boggutmaningen? Jag är lite sugen på att köra nåt :) Kram

    Svar: Tack för uppmuntran. Är i slutändan OK-nöjd men hoppas få in mer träning denna vecka. Ligge ri en riktigt jobb-grop och ska snart börja fokuser på mer givande och intressanta saker. Kanske att jag elle rvi kan utlysa en bloggutmaning på söndag? Då kommer jag ha varvat ned och kommit in i min mer motiverade form. En hälsoutmaning, alltså ett hälsoval per dag med bild, låter ju som en riktig bra grej! ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-20 | 22:21:01
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • Minendie säger:

    Det blir en bra utmaning :) Om det är okej så lägger jag också upp det på söndag, det kanske blir fler som hänger på om. vi både postar det. Säg till om det känns som att jag kapar din utmaning.

    Svar: Vad roligt att du lägger upp det. Det blir vår utmaning! :) Hur lång ska den vara?
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-22 | 20:45:22
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: